Ei niin valistunut arvaus mutta. Kaikki luokat on edutettuna, Cupin nimiitys tulee pääpalkinnosta.Orlando kirjoitti:Onko noissa kaikki luokat edustettuna vai pitääkö olla Glock? :O
nimim: Epätietoinen Colt Python-mies havaijipaidassa :O
Haku löysi 20 tulosta
- 15.02.19 14:56
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: IDPA Glock Cup 2019
- Vastaukset: 28
- Luettu: 3314
Re: IDPA Glock Cup 2019
- 19.01.17 16:53
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: COVER IS DEAD! Long live the fault line.
- Vastaukset: 24
- Luettu: 11627
Re: COVER IS DEAD! Long live the fault line.
*Sarkasmi alert* EI enää mitenkään *Sarkasmi loppuu*
- 08.03.16 21:57
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: Potentiaalinen Idpa -harrastajamäärä Suomessa -GALLUP
- Vastaukset: 90
- Luettu: 15791
- 20.12.15 12:25
- Keskustelualue: AAWEE
- Aihe: BERETTA 1301 comp 24"
- Vastaukset: 20
- Luettu: 15681
Re: BERETTA 1301 comp 24"
Koskahan on tulossa?
- 19.12.15 7:13
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: Suomen IDPA -tuomarikouluttajat!
- Vastaukset: 6
- Luettu: 6654
- 24.09.15 13:56
- Keskustelualue: Kalenteri 2016
- Aihe: Tulevat kisat 2016
- Vastaukset: 90
- Luettu: 25960
Re: Tulevat kisat 2016
.....Niitä tulevia kisoja?...
- 19.04.15 6:41
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: Classifiereita, onko heitä?
- Vastaukset: 31
- Luettu: 4824
Re: Classifiereita, onko heitä?
Porukka vaan kasaan ja pitää vähän meteliä tekemisistään, niin kyllä se siitä lähtee
..
- 01.03.15 10:29
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: Onko tuo CZ75 SP01 Shadow IDPA laillinen?
- Vastaukset: 20
- Luettu: 6939
Re: Onko tuo CZ75 SP01 Shadow IDPA laillinen?
LAinataan säiettä... Onkos cz p09 idpa laillinen ? Entäs p07? Ts:sä ei taida olla?
- 01.02.15 23:02
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: IDPA varusteet
- Vastaukset: 81
- Luettu: 11538
Re: IDPA varusteet
No minkäsmoisia kamoja arvon kansalaisilla on? 
- 17.11.14 20:08
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: IDPA Thaimaan mestaruuskilpailut 9.11.2014
- Vastaukset: 5
- Luettu: 992
Re: IDPA Thaimaan mestaruuskilpailut 9.11.2014
Hyvä Hyvä!!
Onnittelut! 
- 05.11.14 0:27
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: IDPA:n uudet säännöt
- Vastaukset: 36
- Luettu: 6778
Re: IDPA:n uudet säännöt
Minä olen vissiin osa hyvin pientä vähemmistöä, minulla kun ei ollut mitään ongelmia kyseisen säännön kanssa. Kuulosti minusta ihan järkevältä. Oh well, näillä mennään. Laserkahvojen hankinta tulee kyllä käymään kukkaron päälle... :)
+1 ja +1, Mutta halvat harrastuksethan on huonoja harrastuksia ...
- 01.11.14 20:01
- Keskustelualue: Kalenteri 2014
- Aihe: K-S SRA-CUP osakilpailu 3/2015 Konnevesi
- Vastaukset: 11
- Luettu: 12900
Re: K-S SRA-CUP osakilpailu 3/2015 Konnevesi
Onko oman hevosen käyttö sallittu? 
- 12.07.14 14:04
- Keskustelualue: IDPA
- Aihe: IDPA:n uudet säännöt
- Vastaukset: 36
- Luettu: 6778
Re: IDPA:n uudet säännöt
Tuoreinta suomenkielistä idpa säännöstöä ei taida löytyä mistää? Entäs joku vanhempi versio?
- 28.05.14 22:16
- Keskustelualue: Kalenteri 2014
- Aihe: PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
- Vastaukset: 64
- Luettu: 12758
Re: PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
Masiina: Milläs pistoolilla ammuit?
- 19.05.14 11:10
- Keskustelualue: Kalenteri 2014
- Aihe: PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
- Vastaukset: 64
- Luettu: 12758
Re: PIKIJÄRVENTIE 2014 SRA-kilpailu
7.62 luokka: ampuiko "avoin 7.62" ja "vakio 7.62" samassa?