Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja OS62
15.09.11 20:09
Keskustelualue: Kalenteri 2011
Aihe: IPSC kisoja loka-joulukuussa?
Vastaukset: 7
Luettu: 12781

Re: IPSC kisoja loka-joulukuussa?

Yksittäisillä seuroilla on kyllä Level 1-kilpailuja. Joihinkin otetaan ulkopuolisiakin.
Kirjoittaja OS62
14.08.11 18:33
Keskustelualue: Kalenteri 2011
Aihe: VaRes Cup 2011
Vastaukset: 28
Luettu: 15318

Re: VaRes Cup 2011

SOl kirjoitti:VaRes Cup II - 2011
Hieno video. Aina kiva katsoa sössintää kun ei kerrankin ole itse se joka sössii :lol:
Kirjoittaja OS62
28.01.11 12:40
Keskustelualue: Kalenteri 2011
Aihe: Santiksen MegaPamaus
Vastaukset: 86
Luettu: 8032

Re: Santiksen MegaPamaus

Mikaelk kirjoitti:Valmistelut on aloitettava just nyt. Katsotaan sitten tuliko lupaa ja rataa vai ei. Jos ei niin ei pidetä. Piste.
Ja jos nyt kuitenkin osuis flektiin eikä voi pitää Santiksessa, kyllä osa suunnittelutyötä lienee kierrätettävissä muualla pidettäväksi jos ei muu auta? Ei se hukkaan menisi.
Kirjoittaja OS62
05.07.10 18:06
Keskustelualue: Kalenteri 2010
Aihe: VaRes Cup II 5.-6.6, piirin karsinta
Vastaukset: 20
Luettu: 13584

Re: VaRes Cup II 5.-6.6, piirin karsinta

+1
Kirjoittaja OS62
11.05.10 23:08
Keskustelualue: Kalenteri 2010
Aihe: Hyvinkää Pistol Match 2010, 13.6.
Vastaukset: 47
Luettu: 7243

Re: Hyvinkää Pistol Match 2010, 13.6.

Ja minä kun luulin, että sanonta "nopeimmat ajat muistetaan" tarkoitti suoritusta kilpailussa eikä ilmoittautumisessa.

Siirry tarkennettuun hakuun