Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Jiitek
20.07.16 14:55
Keskustelualue: AAWEE
Aihe: Komppien testiä kiikarin läpi kuvattuna
Vastaukset: 61
Luettu: 14891

Re: Komppien testiä kiikarin läpi kuvattuna

[quote="Anders"]Testasimme miten komppien toimintaa saa kuvattua tähtäimen läpi ja tuleeko keskinäiset erot samalla tavalla näkyviin kuin ilman kuvauslaitteistoa ammuttaessa. Ampujan mukaan kuvauslaitteisto heikentää hieman ampuma-asentoa ja ilman kuvauslaitteistoa rekyylin aiheuttama liike on ...
Kirjoittaja Jiitek
17.08.15 21:00
Keskustelualue: Eräpojat
Aihe: Laserammo-tuotteet
Vastaukset: 69
Luettu: 5270

Re: Laserammo-tuotteet

Mulla on töissä semmoinen laser-etsimellä varustettu lämpömittari ja seinällä pari postikortti a-taulua. Eikä ole yksi tai kaksi kertaa kun on pitänyt "tähtäillä" milloin kenenkin kanssa niitä kortteja. Armottomasti kyllä kertoo laser-piste kuinka joku pitää pistettä napakympin alueella ja toinen ...
Kirjoittaja Jiitek
14.08.15 9:57
Keskustelualue: Kalenteri 2015
Aihe: Terwalaukaukset / Dueling tree. 15.8 Muhoksella
Vastaukset: 1
Luettu: 11992

Re: Terwalaukaukset / Dueling tree.

Videolta poimittua: "Ok, just like that, easy as pie" :)

Ehkä ihan noin nopeasti ei meillä ammuta mutta kummasti se pistää vauhtia kun kaveri alkaa kaatamaan lätkiä sinun puolellesi eikä osumatarkkuus tietenkään itsellä siitä ainakaan parane.
Kirjoittaja Jiitek
14.08.15 9:45
Keskustelualue: Kalenteri 2015
Aihe: Terwalaukaukset / Dueling tree. 15.8 Muhoksella
Vastaukset: 1
Luettu: 11992

Terwalaukaukset / Dueling tree. 15.8 Muhoksella

Joutilaat ja vähän muutkin Hox!

Huomenna pääsee kokeilemaan kaksintaisteluammuntaa ja myös betonilla pötköttelyä Pohjois-Pohjanmaalla, Muhoksella järjestettävissä Terwalaukauksissa.

https://mpk.fi/Default.aspx?tabid=943&id=86010

Videolla näyte minkä tyyppisestä ammunnasta Dueling tree:ssä on kyse ...
Kirjoittaja Jiitek
23.12.14 21:24
Keskustelualue: Kalenteri 2015
Aihe: SRA SM 2015 Oulu 1.-2.8.2015
Vastaukset: 219
Luettu: 32225

Re: SRA SM 2015 Oulu 1.-2.8.2015

Kaikille toistaiseksi toimitsemaan ilmoittautuneille on nyt vastattu. Mikäli et saanut jostain syystä vastausta 22.12.14 niin laita ilmoittautuminen uudestaan.

Kaikille jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet, voidaan kertoa että tilaa on!

-Ratamestari

Sängyt puuttuvat näistä nykyään ja ...
Kirjoittaja Jiitek
01.11.13 9:11
Keskustelualue: Lohjan Ase ja Osa Ky
Aihe: Uronen Precision UR-15
Vastaukset: 148
Luettu: 159458

Re: Uronen Precision AR-15

huippulaatua made in Finland
Kotimaisuudelle pisteet, ja laadullekin. :D
Kirjoittaja Jiitek
30.10.13 0:21
Keskustelualue: Kalenteri 2013
Aihe: Kiväärin 3-asentokisa Santahamina 300 m 10.11.2013
Vastaukset: 2
Luettu: 12190

Re: Kiväärin 3-asentokisa Santahamina 300 m 10.11.2013

Ei laina-aseita.
Eli tarkoittaa ilmeisesti, että järjestäjältä ei löydy lainaan? Vai?

Siirry tarkennettuun hakuun