Haku löysi 2 tulosta
- 16.09.12 10:12
- Keskustelualue: Kalenteri 2012
- Aihe: RTC 2012 lauantaina 15.9.
- Vastaukset: 16
- Luettu: 14197
Re: RTC 2012 lauantaina 15.9.
Näytti siltä, että joku napsia videota jalustan kanssa. En huomioinut yhtään tapahtuiko näin joka ottelun kohdalla vai pelkästään tiettyjen, jos jokaisen niin onko näitä videoita tulossa jakeluun?
- 03.06.09 5:46
- Keskustelualue: T-A Shop tiedottaa
- Aihe: T-A-paidan logot ja niiden sijoittelu
- Vastaukset: 27
- Luettu: 18523
Re: T-A-paidan logot ja niiden sijoittelu
Aivan sama millainen logo kyseessä, mutta iso logo rinnassa on ruma. Pieni logo sydämen päällä näyttää paremmalta ja selässä voi taas olla kuinka suuri tahansa. Tietenkin vain minun mielipiteeni.