Nyt riitti trollin öyhääminen: kuukausi taukoa jonka aikana kannattaa opetella käyttäytymään
- modetiimi
Haku löysi 3 tulosta
- 16.02.22 0:28
- Keskustelualue: Lohjan Ase ja Osa Ky
- Aihe: Shield RMSx -punapistetähtäin
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5517
- 28.01.22 19:35
- Keskustelualue: Lohjan Ase ja Osa Ky
- Aihe: Shield RMSx -punapistetähtäin
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5517
Re: Shield RMSx -punapistetähtäin
Joku jenkki joskus sano..et mitä ne britit tietää aseista ja tähtäimistä…
Samaa mieltä! Ja kerron vaan omista kokemuksista!
2kpl ollu. Ja toista ei ikinä tule!
Samaa mieltä! Ja kerron vaan omista kokemuksista!
2kpl ollu. Ja toista ei ikinä tule!
- 28.01.22 19:32
- Keskustelualue: Lohjan Ase ja Osa Ky
- Aihe: Shield RMSx -punapistetähtäin
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5517
Re: Shield RMSx -punapistetähtäin
Olet tuolla itsekin maininnu aikaisemmissa kommenteissa että naarmuuntuu aivan kosketuksesta… joku muuttunu nyt kun on sinulla myynnissä??Hande kirjoitti:Miksi ei?glock shooter kirjoitti:Jos ei ole lasilinssiä? Niin älkää vaan ostako
Ja kokemuksesta. En ostais jos ei olis kyseessä lasi versio!!!