Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Hei!
Kaikki ilmoittautumaan pikaisesti!
Ulkomaalaisia on jo 25 suomalaisten lisäksi, joten kisat täyttyvät todella kovaa vauhtia.
Pääkilpailu: 9.6.2013. Ilmoittautuminen alkaa 7:15 ja päättyy klo 8:15
Kilpailu alkaa: klo 9.00
Toimitsijakilpailu: 8.6.2013, jolloin kilpailu alkaa 09.00.
Toimitsijoiksi haluavien on otettava yhteys Jani Lehtoseen ennen kilpailun ilmoittautumisen alkamista.
Rata: Loimaan Laukojien rata, Loimaa
Maa: Suomi
Kilpailun tyyppi: IPSC Shotgun
Kilpailutaso (IPSC Level): Luokittelukelpoinen Level 3
Aseluokka: Open, Standard, Modified ja Standard Manual
Kilpailusarjat: Yleinen, Junior, Lady, Senior, Super Senior
Osuuksien lukumäärä: 12 stagea + PF (6 lyhyttä, 4 keskipitkää, 2 pitkää)
Minimilaukausmäärä: 180 laukausta; 172 Birdshot, 8 Slug.
Suurin sallittu haulikoko: 3,5 mm (Birdshot).
Maksimi osallistujamäärä pääkilpailussa: 90 ampujaa
Järjestävä seura: Loimaan Laukojat ry IPSC
Kilpailun johtaja: Rolf Leppänen LL
Ratamestarit: Jani Lehtonen LL ( SG Worldshoot silver medalist) & Taisto Takkumäki KouMAS ( Finnish Regional Director)
Tiedotus: Roy Juurijoki
Osallistumismaksu: 70 euroa; Lady ja Junior 40 euroa, Joukkuemaksu 35 euroa. Protestimaksu 65 euroa, Jälki-ilmoittautuminen 100 euroa.
Ilmoittautuminen alkaa 15.3.2013 klo 17.00 (Finnish time)
Ilmoittautumisen viimeinen päivä on 15.05.2013 klo 17.00 (Finnish time).
Odota että saat sähköpostiisi kuittauksen ja maksa sitten maksun tilille: Loimaan Laukojat FI3652390020091700 Viestiin: LL Shotgun VII sekä Maksajan nimi.
Ne ilmoittautuneet ja paikan varanneet, jotka eivät maksa viimeistään eräpäivänä poistetaan osallistujalistalta.
40% kisapaikoista on varattu ulkomaisille kilpailijoille. Tämänkin jälkeen he voivat ilmoittautua.
Lisätietoja tiedottaja Roy Juurijoki. Sähköposti: roy.juurijoki@gmail.com
Kilpailun teknisistä yksityiskohdista suomeksi: Jani Lehtonen Sähköposti: actionair.loimaa@gmail.com
Kaikki ilmoittautumaan pikaisesti!
Ulkomaalaisia on jo 25 suomalaisten lisäksi, joten kisat täyttyvät todella kovaa vauhtia.
Pääkilpailu: 9.6.2013. Ilmoittautuminen alkaa 7:15 ja päättyy klo 8:15
Kilpailu alkaa: klo 9.00
Toimitsijakilpailu: 8.6.2013, jolloin kilpailu alkaa 09.00.
Toimitsijoiksi haluavien on otettava yhteys Jani Lehtoseen ennen kilpailun ilmoittautumisen alkamista.
Rata: Loimaan Laukojien rata, Loimaa
Maa: Suomi
Kilpailun tyyppi: IPSC Shotgun
Kilpailutaso (IPSC Level): Luokittelukelpoinen Level 3
Aseluokka: Open, Standard, Modified ja Standard Manual
Kilpailusarjat: Yleinen, Junior, Lady, Senior, Super Senior
Osuuksien lukumäärä: 12 stagea + PF (6 lyhyttä, 4 keskipitkää, 2 pitkää)
Minimilaukausmäärä: 180 laukausta; 172 Birdshot, 8 Slug.
Suurin sallittu haulikoko: 3,5 mm (Birdshot).
Maksimi osallistujamäärä pääkilpailussa: 90 ampujaa
Järjestävä seura: Loimaan Laukojat ry IPSC
Kilpailun johtaja: Rolf Leppänen LL
Ratamestarit: Jani Lehtonen LL ( SG Worldshoot silver medalist) & Taisto Takkumäki KouMAS ( Finnish Regional Director)
Tiedotus: Roy Juurijoki
Osallistumismaksu: 70 euroa; Lady ja Junior 40 euroa, Joukkuemaksu 35 euroa. Protestimaksu 65 euroa, Jälki-ilmoittautuminen 100 euroa.
Ilmoittautuminen alkaa 15.3.2013 klo 17.00 (Finnish time)
Ilmoittautumisen viimeinen päivä on 15.05.2013 klo 17.00 (Finnish time).
Odota että saat sähköpostiisi kuittauksen ja maksa sitten maksun tilille: Loimaan Laukojat FI3652390020091700 Viestiin: LL Shotgun VII sekä Maksajan nimi.
Ne ilmoittautuneet ja paikan varanneet, jotka eivät maksa viimeistään eräpäivänä poistetaan osallistujalistalta.
40% kisapaikoista on varattu ulkomaisille kilpailijoille. Tämänkin jälkeen he voivat ilmoittautua.
Lisätietoja tiedottaja Roy Juurijoki. Sähköposti: roy.juurijoki@gmail.com
Kilpailun teknisistä yksityiskohdista suomeksi: Jani Lehtonen Sähköposti: actionair.loimaa@gmail.com
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Kisoissa on jaossa uusi, uniikki 80mm Pohjoismaiden mestaruusmitali sekä uusi 50 mm L3 IPSC haulikkomitali.
Tule hakemaan omasi pois!
Tule hakemaan omasi pois!
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Jos joku ei löytänyt ilmoittautumissivua, niin se on tässä:
http://loimaashotgun.weebly.com/
http://loimaashotgun.weebly.com/
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Tuleeko vahvistus ilmoittautumisesta millä viiveellä? 
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Maksaako mahdolliset maajoukkueetkin joukkuemaksun?
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Kaikki ilmoittautuneet vahvistetaan parin päivän päästä sivuille "ilmoittautuneet"-osioon.
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Kaikki ilmoittautuneet löytyvät nyt osiosta "Kilpailijat / Competitors" kisasivulta:
http://loimaashotgun.weebly.com/kilpail ... itors.html
Lisäsimme kisapaikkojen määrää 15:sta ja jäljellä onkin vielä 14 paikkaa. 18 paikkaa pidetään toistaiseksi varattuna muista Pohjoismaista tuleville ampujille.
Kannattaa ilmoittautua nopeasti!
http://loimaashotgun.weebly.com/kilpail ... itors.html
Lisäsimme kisapaikkojen määrää 15:sta ja jäljellä onkin vielä 14 paikkaa. 18 paikkaa pidetään toistaiseksi varattuna muista Pohjoismaista tuleville ampujille.
Kannattaa ilmoittautua nopeasti!
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Tämän neljäntoista ilmoittautumisen jälkeen tulleet laitamme jonoon odottamaan, jos paikkoja vapautuu.
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Ja ette sitten anna Ruåttalaisten yllättää open luokassakaan vaikka aika invaasion suunnittelevatkin, voitot kotiin ja silleen. Itse en pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, ja tänävuonna Extreme Euro Open veti enemmän puoleensa.
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Hammer kirjoitti:Ja ette sitten anna Ruåttalaisten yllättää open luokassakaan vaikka aika invaasion suunnittelevatkin, voitot kotiin ja silleen. Itse en pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, ja tänävuonna Extreme Euro Open veti enemmän puoleensa.
Ei ne yllätä, kun ette ota niitä mukaan kisaan "paikat on jo täynnä" verukkeella
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Vaikka noita iso joukko onkin tulossa, en pidä suurempana uhkana muita kuin Hanseenia, onnistuessaan voi vaikka viedä mestaruuden, joten treeniä horot 
- tuulimyllynlämmittäjä
- Pistol Sniper
- Viestit: 918
- Liittynyt: 25.10.05 19:18
- Paikkakunta: 9mm kannaksen toiselta puolen
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Hullun hauskaaHammer kirjoitti:Vaikka noita iso joukko onkin tulossa, en pidä suurempana uhkana muita kuin Hanseenia, onnistuessaan voi vaikka viedä mestaruuden, joten treeniä horot
"Jospa ihmiset tietäisivät kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan."
P.E. Svinhufvud
P.E. Svinhufvud
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Mike kirjoitti:Maksaako mahdolliset maajoukkueetkin joukkuemaksun?
Maajoukkueet veloituksetta niin kun on sovittu.
kaikki mustat pistoolit ovat sisimmältään kiiltäviä.....
Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013
Milloinka näitä kuittauksia on syytä odottaa saapuvaksi?Rjuu kirjoitti:Odota että saat sähköpostiisi kuittauksen ja maksa sitten maksun tilille:
Happiness Is a Warm Gun
--- John Ono Lennon, 1968
--- John Ono Lennon, 1968