Nordic Rifle Match 2014
Re: Nordic Rifle Match 2014
Tässä on squadit ja squadien aikataulut.
- Liitteet
-
- Competitors_NRM2014_20140812_Squading.pdf
- (45.54 KiB) Tiedosto ladattu 182 kertaa
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Onkos noi aikataulun kellonajat ihan oikein?Colt kirjoitti:Tässä on squadit ja squadien aikataulut.
Oli vähän rivitykset pielessä.
Tässä korjattu versio.
- Liitteet
-
- Competitors_NRM2014_20140812_shooting_order.pdf
- (30.33 KiB) Tiedosto ladattu 166 kertaa
No nyt oli joku muokannut mun postaukseen uuden pdf:n, mutta olkoon
.
Lähinnä siis tota kellonaikaa meinasin, kun kilpailukutsussa oli/on, että 8.30 paukahtaa. Mutta tämä käy mulle hyvin, eipähän tarvii ihan niin aikaisin laittaa kelloa soimaan.
Lähinnä siis tota kellonaikaa meinasin, kun kilpailukutsussa oli/on, että 8.30 paukahtaa. Mutta tämä käy mulle hyvin, eipähän tarvii ihan niin aikaisin laittaa kelloa soimaan.
Valitettavasti ympäristölupa estaa aloittamasta aikaisemmin.ketOS kirjoitti:No nyt oli joku muokannut mun postaukseen uuden pdf:n, mutta olkoon.
...muutoin olisi noinkin aikaisin paukahtanut.
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Squadituksen VIIMEINEN versio on tässä.
Jos joku haluaa siihen vielä muutoksia, niin squadista johon haluat siirtyä, pitää löytyä henkilö, joka haluaa kanssasi vaihtaa paikkaa.
Jos joku haluaa siihen vielä muutoksia, niin squadista johon haluat siirtyä, pitää löytyä henkilö, joka haluaa kanssasi vaihtaa paikkaa.
- Liitteet
-
- Competitors_NRM2014_Squading_final.pdf
- (45.52 KiB) Tiedosto ladattu 114 kertaa
Ajantasainen squadilista löytyy SSI:stä täältä:
http://shootnscoreit.com/ipsc/match/2294/squads/
http://shootnscoreit.com/ipsc/match/2294/squads/
Kouvolassa ampujille tarjolla lauantaina lasagnea ja sunnuntaina lohi-/salamikiusausta hintaan 6€
Kilpailupaikalla kelpaa vain käteinen.
Kilpailupaikalla kelpaa vain käteinen.
Olikos stage-kuvauksia jossain ?
Ei harrastukset nyt niin vakavia asioita ole.
Stagekuvausten pitäisi ilmestyä tänään kisan weppisivulle. Ne jaetaan kilpailijoille myös kisavihkon muodossa ilmoittautumisen yhteydessä.
Heinolan toimitsijoiden kannattaa varautua vedenpitävillä jalkineilla, samoin toimitsijakilpailuun osallistuvien.
Heinolan toimitsijoiden kannattaa varautua vedenpitävillä jalkineilla, samoin toimitsijakilpailuun osallistuvien.
Onko jo ohjeistusta minne toimitsijat saapuvat (ja majoittuvat), jos keskiviikko-iltana ollaan paikalla Heinolassa?
Kisaajille siis tilattu hyvät kelitColt kirjoitti:Stagekuvausten pitäisi ilmestyä tänään kisan weppisivulle. Ne jaetaan kilpailijoille myös kisavihkon muodossa ilmoittautumisen yhteydessä.
-Jake-
Ei kun piikkarit kantoon ja kassillinen varasukkia mukaan... 
MInulla jää kiireitten takia jo maksettu kisapaikka käyttämättä.
Laittakaa yksityisviestiä, jos jollain on halua lähteä kisaamaan pikaisella aikataululla.
Laittakaa yksityisviestiä, jos jollain on halua lähteä kisaamaan pikaisella aikataululla.
Näin se lienee tehtävä..maka kirjoitti:Ei kun piikkarit kantoon ja kassillinen varasukkia mukaan...
-Jake-