Pakko tulla koska itsekin tarvitsen sellaisenKoheltaja kirjoitti:Tuleeko 18x1 (Sako) kierteelle? Voisi kiinnostaa jos hinta ja kokonaisuus kohtaa omat tarpeet.
Saimaa Still AR-15 QD vaimennin
Valvoja: Pretorian
-
Pretorian
- Suurmestari
Re: Saimaa Still AR-15 QD vaimennin
-
Pretorian
- Suurmestari
Odotellaan vielä. Ihanaa kun on jotain mitä odottaaomy kirjoitti:Odottavan aika on pitkä! Koskas niitä saa ja mihin hintaan?
-
laakisehutikin
- Mestari
Joo, tuollaisen tarvitsen minäkin.
Ymmärsinkö oikein että on olemassa suujarru sekä liekinsammutin jonka päälle sama vaimennin käy? Minulla ajatus että arskassa liekinsammutin, pulttilukossa suujarru ja vaimennin käy molempien nokalla tarpeen mukaan. Toki 2xlieskari + vaimenninkin käy mutta suujarrusta olisi enemmän riemua pulttilukon nokalla kuin lieskarista kun ketut & supi harvemmin alkaa vastatoimiin ampujaa kohtaan ☺
Ymmärsinkö oikein että on olemassa suujarru sekä liekinsammutin jonka päälle sama vaimennin käy? Minulla ajatus että arskassa liekinsammutin, pulttilukossa suujarru ja vaimennin käy molempien nokalla tarpeen mukaan. Toki 2xlieskari + vaimenninkin käy mutta suujarrusta olisi enemmän riemua pulttilukon nokalla kuin lieskarista kun ketut & supi harvemmin alkaa vastatoimiin ampujaa kohtaan ☺
Vastatoimia tuskin tulee metalli/pahvitauluilta joten laita myös puolariin suujarru 
Kylätason ampuja.
-
Pretorian
- Suurmestari
Tällä hetkellä on olemassa suujarru. Vaimentimelle sopiva liekensammutin on tulossa myöhemmin.laakisehutikin kirjoitti:Joo, tuollaisen tarvitsen minäkin.
Onko Saimaa Stillejä tulossa lähiaikoina mihinkään vaimenninvertailuihin?
Saisi jonkunlaista kuvaa vaimennustehosta vs muut markkinoilla olevat vaimentimet.
Saisi jonkunlaista kuvaa vaimennustehosta vs muut markkinoilla olevat vaimentimet.
Minua kiinnostaisi myös erot liekinsammuttimen ja suujarrun välillä vaimentimen kanssa, niin vaimennuksessa (mitattavissa) kuin piipun nousussa (edes joku tuntuma).
-
veeteetee
- Suurmestari
Saimaa Stillin vaimennuskykymittaukset löytää Ase-lehden numerosta 5/2015.
Alkaa olemaan sen verran vanha lehti, että ei varmaan ole haittaa vaikka joku julkaisisi nuo tulokset foorumilla?veeteetee kirjoitti:Saimaa Stillin vaimennuskykymittaukset löytää Ase-lehden numerosta 5/2015.
-
veeteetee
- Suurmestari
Muuten kyllä, mutta Huutistakin onnettomamman foorumisoftan vaatiman URLidurlisoppaan en ryhdy 
Saahan tiedostoja lisättyä suoraan ilman urliveivausta. Mä voin paiskata illalla ellei muut vaivaudu. Veeteetee:n postauksena se tosin tuntuisi asiallisemmalta.
-
veeteetee
- Suurmestari
Feel free 
No olihan tämäkin aikamoista leipomista, että sai kuvat riittävän pieneksi. Toivottavasti saa selvää.
- Liitteet
-
- 003.jpg (112.78 KiB) Katsottu 335 kertaa
-
- 002.jpg (110.67 KiB) Katsottu 335 kertaa
-
- 001.jpg (111.5 KiB) Katsottu 335 kertaa
-
Pretorian
- Suurmestari
Ase lehden testissä oli AK vaimennin. AR vaimennin on sisuskaluiltaan taas jotain uutta ja ihmeellistä. Siitä myöhemmin lisää 
Tarkoitatko 22:sta, 223:sta, 300-221/300aac:tä, 9mm vai 458:aa. Itse tosin veikkaan että takoitit ar:stä puhuttaessa 223:sta, mutta täytyy tarkentaa sopivasti.