SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Karstulassa pidetään SRA-kilpailut sunnuntaina 24.05.2026 mätäslammella. Rasteja tulossa 4 tai 5kpl. Lisää tietoa tulee kun saahaan suunnittelua pitemmälle.
Koska kilpailu on Keski-Suomen piirin SM karsintaosakilpailu, etusijalla ovat Keski-Suomen piirin kilpailijat
Tuomareita tarvitaan. Jos löytyisi uusia tuomarikortin omaavia henkilöitä niin nyt olisi hyvä paikka kerryttää kokemusta.
Koska kilpailu on Keski-Suomen piirin SM karsintaosakilpailu, etusijalla ovat Keski-Suomen piirin kilpailijat
Tuomareita tarvitaan. Jos löytyisi uusia tuomarikortin omaavia henkilöitä niin nyt olisi hyvä paikka kerryttää kokemusta.
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Tässä kilpailulinkki
https://shootnscoreit.com/event/22/28366/
Ilmottautuminen aukeaa 10. toukokuuta 2026 kello 10.00
Ammutaan 5 rastia Kolme kiväärirastia yksi pistoolirasti ja yksi haulikko/pistooli kombo.
Amet 1-100m
Radan osoite Pohjanmaantie 942, 43500 Karstula
HUOM! Haulikolla saa ampua ainoastaan lyijyhauleja max. 3.5mm
Tuomareita tarvitaan. Timerit mukaan
https://shootnscoreit.com/event/22/28366/
Ilmottautuminen aukeaa 10. toukokuuta 2026 kello 10.00
Ammutaan 5 rastia Kolme kiväärirastia yksi pistoolirasti ja yksi haulikko/pistooli kombo.
Amet 1-100m
Radan osoite Pohjanmaantie 942, 43500 Karstula
HUOM! Haulikolla saa ampua ainoastaan lyijyhauleja max. 3.5mm
Tuomareita tarvitaan. Timerit mukaan
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Osallistumismaksu 25€. Käteismaksu paikan päällä. Tuomarit vapautetaan osallistumismaksusta
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Tuomareita voisi ilmottautua. Mielellään uusia kortillisia. Omasta takaa löytyy yksi tuomari ja yksi keikkatuomari on tähän mennessä ilmottautunu.
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Joitakin perumisia tullu. Käykäähän kahtomassa osallistujaluetteloa
Sämpy
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Ampuminen alkaa klo 9.00 ilmottautumisia otetaan vastaan 7.00 alkaen 
Sämpy
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kiitos järjestevälle taholle hyvistä kisoista!
Onnea vaan selluloosan selvityksessä
Onnea vaan selluloosan selvityksessä
VUP/VP/VPO Vapaa 
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kiitos osallistujille. Iso kiitos tuomareille sekä toimitsijatehtäviin osallistuneille. Sää teki lisähaasteen kisan läpivientiin mutta hyvällä talkoohengellä hoitui kuten hoitui. Tuloksia ei kannata odotella ennen huomis iltaa. Laput levitelty kuivamaan tuvan lattialle
Sämpy
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kiitoksia järjestäjälle kisoista! Homma rullasi sutjakasti vesikelistä huolimatta.
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Tulokset naputeltu mössöksi menneistä papereista parhaamme mukaan tulkiten.
https://shootnscoreit.com/sra/results/m ... selection/
https://shootnscoreit.com/sra/results/m ... selection/
Sämpy
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kiitos kilpailuista, meni niinkuin odottikin; hengissä kotiin 
Mielipiteeni ovat omiani, eivätkä edusta minkään muun tahon mielipiteitä tai arvoja.
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kiitoksia järjestäjille. Se on epäkiitollista puuhaa ja yleensä kaikki vaan vittuilee. Mutta nyt kun sää oli mitä oli, niin henki oli korkealla ja erinomaisesti rullasi kisa eteenpäin. Oikein mukavaa oli harrastaa vesseleiden kanssa. 
- sami.lillstrang
- Kisälli
- Viestit: 97
- Liittynyt: 29.11.14 8:42
Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu
Kyllähän se nahka jo näillä kilometreillä vittuilun kestää. Positiivisen puolelle jäi kuitenki fiilikset. Opitaan jokaisesta kisasta. Aikaa kun olisi niin nuihin puitteisiin saisi rakennettua melko maukkaat rastit. Ei kaikissa harrastuksissa ole nuin hyvä meininki tuollasessa vesikelissä. Jos ei kilpailijat olisi aktiivisia toimitsijoita rasteilla keikkatuomareista puhumattakaan niin tällä porukalla jäisi meiltä kisat pitämättä. 
Sämpy