SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Karstulassa pidetään SRA-kilpailut sunnuntaina 24.05.2026 mätäslammella. Rasteja tulossa 4 tai 5kpl. Lisää tietoa tulee kun saahaan suunnittelua pitemmälle.
Koska kilpailu on Keski-Suomen piirin SM karsintaosakilpailu, etusijalla ovat Keski-Suomen piirin kilpailijat

Tuomareita tarvitaan. Jos löytyisi uusia tuomarikortin omaavia henkilöitä niin nyt olisi hyvä paikka kerryttää kokemusta.
Sämpy
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Tässä kilpailulinkki
https://shootnscoreit.com/event/22/28366/

Ilmottautuminen aukeaa 10. toukokuuta 2026 kello 10.00

Ammutaan 5 rastia Kolme kiväärirastia yksi pistoolirasti ja yksi haulikko/pistooli kombo.
Amet 1-100m

Radan osoite Pohjanmaantie 942, 43500 Karstula

HUOM! Haulikolla saa ampua ainoastaan lyijyhauleja max. 3.5mm

Tuomareita tarvitaan. Timerit mukaan
Sämpy
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Osallistumismaksu 25€. Käteismaksu paikan päällä. Tuomarit vapautetaan osallistumismaksusta
Sämpy
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Tuomareita voisi ilmottautua. Mielellään uusia kortillisia. Omasta takaa löytyy yksi tuomari ja yksi keikkatuomari on tähän mennessä ilmottautunu.
Sämpy
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Joitakin perumisia tullu. Käykäähän kahtomassa osallistujaluetteloa
Sämpy
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Ampuminen alkaa klo 9.00 ilmottautumisia otetaan vastaan 7.00 alkaen :snipe:
Sämpy
Kimmo1983
Renki
Viestit: 17
Liittynyt: 27.08.21 6:10

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja Kimmo1983 »

Kiitos järjestevälle taholle hyvistä kisoista!
Onnea vaan selluloosan selvityksessä :lol:
VUP/VP/VPO Vapaa :D
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Kiitos osallistujille. Iso kiitos tuomareille sekä toimitsijatehtäviin osallistuneille. Sää teki lisähaasteen kisan läpivientiin mutta hyvällä talkoohengellä hoitui kuten hoitui. Tuloksia ei kannata odotella ennen huomis iltaa. Laput levitelty kuivamaan tuvan lattialle
Sämpy
otter
Kisälli
Viestit: 51
Liittynyt: 28.11.22 11:15

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja otter »

Kiitoksia järjestäjälle kisoista! Homma rullasi sutjakasti vesikelistä huolimatta.
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Tulokset naputeltu mössöksi menneistä papereista parhaamme mukaan tulkiten.

https://shootnscoreit.com/sra/results/m ... selection/
Sämpy
Avatar
Samppa V
Tree Hugger
Viestit: 2393
Liittynyt: 30.12.04 21:12
Paikkakunta: Kahvitauolla

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja Samppa V »

Kiitos kilpailuista, meni niinkuin odottikin; hengissä kotiin :lol:
Mielipiteeni ovat omiani, eivätkä edusta minkään muun tahon mielipiteitä tai arvoja.
Karhuma
Isäntä
Viestit: 106
Liittynyt: 17.10.07 8:28

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja Karhuma »

Kiitoksia järjestäjille. Se on epäkiitollista puuhaa ja yleensä kaikki vaan vittuilee. Mutta nyt kun sää oli mitä oli, niin henki oli korkealla ja erinomaisesti rullasi kisa eteenpäin. Oikein mukavaa oli harrastaa vesseleiden kanssa. 🫶
Avatar
sami.lillstrang
Kisälli
Viestit: 97
Liittynyt: 29.11.14 8:42

Re: SRA Karstula 24.5.2026 K-S Cup osakilpailu

Viesti Kirjoittaja sami.lillstrang »

Kyllähän se nahka jo näillä kilometreillä vittuilun kestää. Positiivisen puolelle jäi kuitenki fiilikset. Opitaan jokaisesta kisasta. Aikaa kun olisi niin nuihin puitteisiin saisi rakennettua melko maukkaat rastit. Ei kaikissa harrastuksissa ole nuin hyvä meininki tuollasessa vesikelissä. Jos ei kilpailijat olisi aktiivisia toimitsijoita rasteilla keikkatuomareista puhumattakaan niin tällä porukalla jäisi meiltä kisat pitämättä. =D>
Sämpy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalenteri 2026”