SamppaV kirjoitti: Haemme Toiminta-Ampujien valistuneesta joukosta henkilöitä, joilla on lainopintoja ja/tai valtio-opin opintoja pohjalla, puolustamaan aseenomistajien oikeuksia. Nyt on mahdollista osallistua ja puolustaa harrastuksemme jatkumista, asialinjalla ja faktoissa pysyen, kansanedustajiin sekä ministereihin vaikuttamalla. Jokainen joka kokee voivansa auttaa ammattitaidollaan, on tervetullut ottamaan yhteyttä allekirjoittaneeseen.
Samppa Virtanen
puh: 0400 - 856 913
AV-ase ja erä Oy
Asekauppiaiden liitto ry
Politiikkaa T-A.fissa
-
Operaattori
- Admin
- Viestit: 57
- Liittynyt: 01.01.70 2:00
Politiikkaa T-A.fissa
Poikkeus vahvistaa säännön. Toiminta-Ampujien keskustelupalstalla ei politikoida, sen tietää jokainen lukija. Viime vuoden aikana lukittuja säikeitä ilmestyi kuin sieniä sateella. Tästä päätellen osalla kirjoittajista tuntuu olevan voimakasta halua aktiivisempaan poliittiseen vaikuttamiseen. Niinpä poikkeuksellisesti julkaisemme alla olevan ilmoituksen. Asiasta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä suoraan Samppa Virtaseen.