Central-European Shotgun Open
Re: Central-European Shotgun Open
Voivoi kun alkoi poltella tuonne lähtö..
Kiva reissu oli viimeksikin!
Kiva reissu oli viimeksikin!
Ei hitto, olis jo neljäs euroreissu ensivuodelle, ei kestä kukkaro 
olispa ollu viikkoa myöhemmin niin...
Vahingonilo on vilpitöntä, se ei sisällä yhtään kateutta.
Hyvä jos kestää edes niitä kahta x2.Hammer kirjoitti:Ei hitto, olis jo neljäs euroreissu ensivuodelle, ei kestä kukkaro
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Kai se on tuonne mentävä..
Jos joku on lähdössä reissuun niin laita viestiä!
Saisi vähän vuokra-auto ym. kuluja jaettua tuolla paikan päällä.
Antti Saar
Jos joku on lähdössä reissuun niin laita viestiä!
Saisi vähän vuokra-auto ym. kuluja jaettua tuolla paikan päällä.
Antti Saar
No mä olen vielä vähän vaiheilla... ei oikein olis vara lähtee tuonnekkin kun jo molemmat Tsekkikisat ja WS kalenterissa.
Mutta jos sitä vaan ihan salaa kävis
Jätä ne lyhyiden kisat väliin.. Keskity haulikkoon.Hammer kirjoitti:No mä olen vielä vähän vaiheilla... ei oikein olis vara lähtee tuonnekkin kun jo molemmat Tsekkikisat ja WS kalenterissa.
Miten on muilla maksut menny perille?
Mulla tuli 55 euroa palautuksena tilille ja viesti ettei pankki/tilikoodit täsmää ja ulkomaan pankki vetäny kuitenkin välistä 20 euroa
Tuonne olen näköjään alunperin maksanut ja tiedot kopsannu sillon suoraan kisasivuilta:
PUSKS LÖVESZ EGYESÜLET
HAVTHUHH
HU28606001701102266400000000
Nyt kun katsoin puskan sivuilta niin pankin koodi onkin eri
SWIFT: TAKBHUHB
IBAN: HU28 60600170-11022664-00000000
Mulla tuli 55 euroa palautuksena tilille ja viesti ettei pankki/tilikoodit täsmää ja ulkomaan pankki vetäny kuitenkin välistä 20 euroa
Tuonne olen näköjään alunperin maksanut ja tiedot kopsannu sillon suoraan kisasivuilta:
PUSKS LÖVESZ EGYESÜLET
HAVTHUHH
HU28606001701102266400000000
Nyt kun katsoin puskan sivuilta niin pankin koodi onkin eri
SWIFT: TAKBHUHB
IBAN: HU28 60600170-11022664-00000000
Noissa oli viimevuonnakin hämärää. Ibanit ei toimi alapankkeihin. Maksoin kahdesti ja toisen sai palautuksena sitten kisapaikalla.
Muutes mitkä lennot ja mikä hotelli? Jos innostuisi lähtemään.
Muutes mitkä lennot ja mikä hotelli? Jos innostuisi lähtemään.
Perjantaina FINNAIR - AY 753 ja maanantaina takaisin FINNAIR - AY 756
Hotellina sama kun viimeksi.
Hotellina sama kun viimeksi.
Jees, keskustelin Attilan kanssa ja nyt sinne voi maksaa myös paypalin kautta, puskaslovesz(@)gmail.com, menee ainakin perille ja on muutenkin kätevämpi tapa.
Hätätilassa voi maksaa myös radalla jos ei ole paypal tiliä tai muuten onnistu, kunhan vaan ilmottaa etukäteen. Samoin tuosta squadijaosta oli puhetta ja vaikka nyt ollaankin sivuilla vielä eri squadeissa niin kisassa kaikki Suomalaiset ampuu samassa squadissa.
Hätätilassa voi maksaa myös radalla jos ei ole paypal tiliä tai muuten onnistu, kunhan vaan ilmottaa etukäteen. Samoin tuosta squadijaosta oli puhetta ja vaikka nyt ollaankin sivuilla vielä eri squadeissa niin kisassa kaikki Suomalaiset ampuu samassa squadissa.
Ei sun koipi oo siihen mennessä kunnossa. Säästät sitä Heinä ja Syyskuulle.Mikaelk kirjoitti:Muutes mitkä lennot ja mikä hotelli? Jos innostuisi lähtemään.
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
No pakko laittaa tännekkin kun tuntuu siltä että puusilmät ei huomaa tuolta toiselta...
Mites porukka on tänävuonna menossa lentokentältä eteenpäin? Ketkä majoittuu mihinkin?
Ollaan Saarin Antin kanssa menossa lennolla AY 753 ja samaan hotelliin kun viimeksi, eli Nemethy Panzio, mutta autoa ei olla vielä varattu, joten jos vapaita paikkoja vuokra-autoissa löytyy niin infoa tännepäin.
Hammer
Mites porukka on tänävuonna menossa lentokentältä eteenpäin? Ketkä majoittuu mihinkin?
Ollaan Saarin Antin kanssa menossa lennolla AY 753 ja samaan hotelliin kun viimeksi, eli Nemethy Panzio, mutta autoa ei olla vielä varattu, joten jos vapaita paikkoja vuokra-autoissa löytyy niin infoa tännepäin.
Hammer