Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Hei!

Kaikki ilmoittautumaan pikaisesti!
Ulkomaalaisia on jo 25 suomalaisten lisäksi, joten kisat täyttyvät todella kovaa vauhtia.

Pääkilpailu: 9.6.2013. Ilmoittautuminen alkaa 7:15 ja päättyy klo 8:15
Kilpailu alkaa: klo 9.00

Toimitsijakilpailu: 8.6.2013, jolloin kilpailu alkaa 09.00.
Toimitsijoiksi haluavien on otettava yhteys Jani Lehtoseen ennen kilpailun ilmoittautumisen alkamista.

Rata: Loimaan Laukojien rata, Loimaa
Maa: Suomi
Kilpailun tyyppi: IPSC Shotgun
Kilpailutaso (IPSC Level): Luokittelukelpoinen Level 3
Aseluokka: Open, Standard, Modified ja Standard Manual
Kilpailusarjat: Yleinen, Junior, Lady, Senior, Super Senior
Osuuksien lukumäärä: 12 stagea + PF (6 lyhyttä, 4 keskipitkää, 2 pitkää)
Minimilaukausmäärä: 180 laukausta; 172 Birdshot, 8 Slug.
Suurin sallittu haulikoko: 3,5 mm (Birdshot).
Maksimi osallistujamäärä pääkilpailussa: 90 ampujaa

Järjestävä seura: Loimaan Laukojat ry IPSC
Kilpailun johtaja: Rolf Leppänen LL
Ratamestarit: Jani Lehtonen LL ( SG Worldshoot silver medalist) & Taisto Takkumäki KouMAS ( Finnish Regional Director)
Tiedotus: Roy Juurijoki

Osallistumismaksu: 70 euroa; Lady ja Junior 40 euroa, Joukkuemaksu 35 euroa. Protestimaksu 65 euroa, Jälki-ilmoittautuminen 100 euroa.
Ilmoittautuminen alkaa 15.3.2013 klo 17.00 (Finnish time)
Ilmoittautumisen viimeinen päivä on 15.05.2013 klo 17.00 (Finnish time).

Odota että saat sähköpostiisi kuittauksen ja maksa sitten maksun tilille: Loimaan Laukojat FI3652390020091700 Viestiin: LL Shotgun VII sekä Maksajan nimi.

Ne ilmoittautuneet ja paikan varanneet, jotka eivät maksa viimeistään eräpäivänä poistetaan osallistujalistalta.

40% kisapaikoista on varattu ulkomaisille kilpailijoille. Tämänkin jälkeen he voivat ilmoittautua.

Lisätietoja tiedottaja Roy Juurijoki. Sähköposti: roy.juurijoki@gmail.com
Kilpailun teknisistä yksityiskohdista suomeksi: Jani Lehtonen Sähköposti: actionair.loimaa@gmail.com
Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Kisoissa on jaossa uusi, uniikki 80mm Pohjoismaiden mestaruusmitali sekä uusi 50 mm L3 IPSC haulikkomitali.

Tule hakemaan omasi pois!
Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Kisan virallisen sivuston löydät osoitteesta:

http://loimaashotgun.weebly.com/
Avatar
Colt
Mr 8k€
Viestit: 7803
Liittynyt: 30.12.04 7:41
Paikkakunta: Nearby Roku-city

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Colt »

Jos joku ei löytänyt ilmoittautumissivua, niin se on tässä:
http://loimaashotgun.weebly.com/
Se hetki, kun vieras alkaa vaatia isäntien ruokapöydässä, mitä näiden pitää tehdä, on hetki, jona vieras on aika potkia pihalle.
Avatar
maka
Suurmestari
Viestit: 1124
Liittynyt: 29.04.11 13:57

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja maka »

Tuleeko vahvistus ilmoittautumisesta millä viiveellä? :)
Mike
RD of Finland
Viestit: 1001
Liittynyt: 26.06.07 7:57

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Mike »

Maksaako mahdolliset maajoukkueetkin joukkuemaksun?
Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Kaikki ilmoittautuneet vahvistetaan parin päivän päästä sivuille "ilmoittautuneet"-osioon.
Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Kaikki ilmoittautuneet löytyvät nyt osiosta "Kilpailijat / Competitors" kisasivulta:

http://loimaashotgun.weebly.com/kilpail ... itors.html

Lisäsimme kisapaikkojen määrää 15:sta ja jäljellä onkin vielä 14 paikkaa. 18 paikkaa pidetään toistaiseksi varattuna muista Pohjoismaista tuleville ampujille.

Kannattaa ilmoittautua nopeasti!
Rjuu
Isäntä
Viestit: 162
Liittynyt: 01.10.12 18:35

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Rjuu »

Tämän neljäntoista ilmoittautumisen jälkeen tulleet laitamme jonoon odottamaan, jos paikkoja vapautuu.
Avatar
Hammer
Suurmestari
Viestit: 1284
Liittynyt: 29.07.05 16:43
Paikkakunta: Kotomaassa...
Viesti:

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Ja ette sitten anna Ruåttalaisten yllättää open luokassakaan vaikka aika invaasion suunnittelevatkin, voitot kotiin ja silleen. Itse en pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, ja tänävuonna Extreme Euro Open veti enemmän puoleensa.
M.Peippo
Kyläseppä ja nallikauppias
Viestit: 2291
Liittynyt: 24.02.05 23:17

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja M.Peippo »

Hammer kirjoitti:Ja ette sitten anna Ruåttalaisten yllättää open luokassakaan vaikka aika invaasion suunnittelevatkin, voitot kotiin ja silleen. Itse en pysty olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, ja tänävuonna Extreme Euro Open veti enemmän puoleensa.

Ei ne yllätä, kun ette ota niitä mukaan kisaan "paikat on jo täynnä" verukkeella :)
Avatar
Hammer
Suurmestari
Viestit: 1284
Liittynyt: 29.07.05 16:43
Paikkakunta: Kotomaassa...
Viesti:

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Vaikka noita iso joukko onkin tulossa, en pidä suurempana uhkana muita kuin Hanseenia, onnistuessaan voi vaikka viedä mestaruuden, joten treeniä horot :twisted:
Avatar
tuulimyllynlämmittäjä
Pistol Sniper
Viestit: 918
Liittynyt: 25.10.05 19:18
Paikkakunta: 9mm kannaksen toiselta puolen

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja tuulimyllynlämmittäjä »

Hammer kirjoitti:Vaikka noita iso joukko onkin tulossa, en pidä suurempana uhkana muita kuin Hanseenia, onnistuessaan voi vaikka viedä mestaruuden, joten treeniä horot :twisted:
Hullun hauskaa :D
"Jospa ihmiset tietäisivät kuinka terveellistä ampuminen on, rientäisivät he kilvan sitä harjoittelemaan."
P.E. Svinhufvud
Avatar
BARDU
Mestari
Viestit: 304
Liittynyt: 03.12.07 19:33

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja BARDU »

Mike kirjoitti:Maksaako mahdolliset maajoukkueetkin joukkuemaksun?

Maajoukkueet veloituksetta niin kun on sovittu.
kaikki mustat pistoolit ovat sisimmältään kiiltäviä.....
Avatar
I11
Suurmestari
Viestit: 970
Liittynyt: 07.09.07 15:07
Viesti:

Re: Haulikko Level III + PM Loimaa 2013

Viesti Kirjoittaja I11 »

Rjuu kirjoitti:Odota että saat sähköpostiisi kuittauksen ja maksa sitten maksun tilille:
Milloinka näitä kuittauksia on syytä odottaa saapuvaksi?
Happiness Is a Warm Gun
--- John Ono Lennon, 1968
Lukittu

Palaa sivulle “Kalenteri 2013”